IDAG IGEN!!!!

HAHAHA, asså världen är bara för rolig ibland!
Igår träffade jag ju en snubbe på Biltema och idag hände en liknande sak!

När jag och Tessan slutat skolan drog vi till Haninge centrum för Tessan skulle snacka men de på Expert om hennes mobil och kolla på en jacka.
Så vi drog först till Expert och sen till Stadium och kolla och när vi gick därifrån och skulle till HM fick jag ögonkontakt med en snubbe som stod utanför Lindex och pratade i telefon. När vi stod i rulltrappan upp till HM såg jag att snubben också åkte upp i rulltrappan.
Då sa jag till Tessan på skoj;
"Faan, jag tror att snubben som pratar i telefon förföljer mig"
När vi kollat klart på de vi skulle kolla på drog vi vidare till Sabis för Tessan skulle handla.
Utanför Sabis träffade vi Frida och vi stod länge och snackade innan vi drog in på Sabis.
Frida skulle sitt bokhandeln och Clas Olsson, så vi påbörjade vår färd dit och vem ser jag stå utanför BR om inte snubben med mobilen! Självklart fick jag ögonkontakt med han IGEN.
Jag kände mig tvungen att kolla om han fortfarande kollade när vi gått förbi och de gjorde han och han började sakta gå efter.. Då sa jag till Tessan och Frida:
"Jag tror det händer samma sak som igår!!"
Vi gick in på bokhandeln och det gjorde HAN MED! Han kom fram till mig sträckte fram handen och sa:
"Ursäkta men vad heter du?"
Gissa om jag ville lägga mig ner på golvet och dö! Hahaha så förbannat komiskt!
Vi började snacka och han presenterade sig som Jocke. Han var 21 år gammal och hade visst gått i musik-klass på Brandbergsskolan, ofta liksom!
Han frågade om han kunde få "hänga" med oss för han väntade på en kompis, och eftersom vi är så vänliga sa vi okej. Så vi började gå mot ingenstans och hamande utanför Kappahl och stod där och snackade, eller han snackade, vi lyssnade och garvade..
Han tyckte vi var trevliga och att jag var söt och hade fina stövlar, han tyckte också att det faktist skulle vara roliga att träffa oss igen. 
Men sen efter kanske en halvtimme(?) drog han..

Hahahah, jag menar.. Vem kommer jag blir förföljd av imorgon? Hahaha!

Kommentarer
Postat av: småknubbiga Jojo

hahaha, imorrn du, då kommer du bli förföljd av ett blont fetto!!! Im watching you... :P

<3<3<3<3<3

2008-11-23 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0