FAT-CAMP <333

Jag: De här pommes friten var inge goda, de smaka för mycket potatis!
Johanna: VAA!? Är pommes frites gjort av potatis???!!!

Den här fina sammanfattnig om mitt och Johannas FAT-CAMP som vi hade helgen 3-5/10 i samband med skol-sm har jag snott från Johanna..

"Sundsvall i Skåne är ett trevligt ställe där man kan käka ostig pizza på grodrestauranger och klippa håret hos proffsfrisörer på stora handikappsfetto-toaletter!! Man kan oxå ta mysiga nattpromenader och flasha vid bilvägen, eller så kan man gå morronpromenader i pyjamas och dagisbarn-foppatofflor. Sno bullar från Farsta eller sniffa limm är också en annan aktivitet, och man kan också bli jagade utav vildsinta bilförare. Man kan borsta tänderna på TC och måla fina fettobilder på tavlor. Man kan bli tillsagd av vakter på ica att man är för gammal (FET) för att få åka små bilar och man kan glömma liggunderlag. Sundsvall är helt enkelt det perfekta stället för en lyckad FAT-CAMP!!!"









Tack för en toppen helg! Vi måste se till att det blir fler!!! <3

Kommentarer
Postat av: megafettot

Tack själv för en underbar helg!! självklart ska vi göra om det!!! och btw, jag har precis fått reda på att sushi är gjord av RÅ FISK!!! visste inte det innan, men det är alltid spännande att lära sej nåt nytt =D

<3<3<3<3<3

2008-11-07 @ 19:50:18
Postat av: alva

Hejsan.

Vilken trevlig blogg du har!

Jag undrar om du vill att jag fixar en bloggdesign till dig,

Då får du bestämma färg, text å bild å massor av annat. Jag gör även menyn till bloggen mer personlig.

Du kan även höra av dig för mer info, eller om du vill kontakta någon som jag tidigare hjälp med designen, och typ snacka lite om hur det gick till å så ;) går det också jättebra!

Det kostar för tillfället bara 49:- [halva priset!]

Om du är intresserad kan du ju kika in på min blogg och höra av dig.

Alva

2008-11-07 @ 19:54:51
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: kajsas konstiga (feeeeta) kompis

Kom precis på att om vakterna på ica va oroliga för att bilen skulle få punka under vår tyngd, så hade vi ju bara kunnat använda dina bilringar som däck!!!! mohahaha<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-11 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0