Adam för fan, nu räknar vi med dig den 29de december!

SÅ FAN OM DU  BANGAR NU, DU HAR LIKSOM INGET VAL!
Det är aningen det eller att bli trakasserad resten av ditt liv.

Hmm, vad  har jag gjort i helgen då..
Jo i lördags var jag och körde styrkegympa i snööö tillsammans med Tessan, Frida och Anna. Och självklart några till men de är inte intressanta..
Efter det badade vi bastu och sen drog vi till Åsas och hennes klass fotoutställning. Vi kontaterade att det var lite vuxen poäng till oss.
Och efter det drog jag med hem till Anna för att prova Åsas klänning inför årsfesten med "Oscars-gala" tema som inträffade senare på kvällen.
Hemma hos Anna vi provade vi kläningen, åt lunch och kollade på filmen hon och några till gjorde när hon började på KTH.
Sen drog jag hem och fixade mig, träffade Tessan Handenterminalen vid 17.50. 
Själva årsfesten, ja det var blandade känslor.. Middagen var trist, men efter, HAHAHHA asså herregud säger jag bara!
Har ju fått ett par idéer, ex; hollywood-tejp? 
Tessan vann tipsrundan och vann där med en Oscars statyett.. Den ska vi klistra fast en bild på en annan Oskar och som vi ska ha i sängen varannan vecka, hahahahaah..
Vi planerade även in Adam som underhållning den 29de december på middagen vi ska ha med Emelie som är hemma på snabb-besök från Japan då, höhöhöh. Kvällen fortsatten med "bastu-fest" där Joel försökte få ur mig detaljerna i teorin om min och Tessans teori om "orientering = hemlig bögsekt?"
Sen drog vi hem.

Och idag har jag varit och sprungit långdistans i Svartbäcken tillsammans med Anna, vi var mycket seriösa.
Vi sprang absolut inte runt varenda röse tre varv innan vi fortsatte och vi gjorde verkligen inte snöänglar!
ehm..
Och ända sen jag kom hem har jag suttit och lyssnat på Poker face - Lady GaGa.


Jag och Tessan i duschen i killarnas omklädningsrum på årsfesten.

Kommentarer
Postat av: emelie

ÅÅÅ va fina ni e !!!

värsta klänningarna o allt :D

2008-11-24 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0