AAHHHHHHHH!!!!

VAD FAN HAR VÄRLDEN EMOT MIG?!?!??!?!?!
dampdampdamp
men allvarligt, på riktigt, vad har världen emot mig?!?!?!

I början av sommaren blev min käre dator vattenskadad för att jag råkade spilla ut en hel vattenflaska på den, (har bärbar).
Så nu vågar jag inte ha vatten, eller dricka i huvudtaget i närheten av datan.. Så nu när jag satt här hade hade jag mitt STORA glas fruktsoda på betryggande avstånd och allt var frid och fröjd.. TILLS någon fucking dum idiotfan sköt någon form av raket(?) precis utanför mitt förster! Självklart blev jag nyfiken och var tvungen att kolla vad det var för något, tittade ut genom fönstret, såg inget så jag sprang i till Gabbes rum för att kolla om man såg något där (men där var gardinerna neddragna så där såg man ännu mindre).. Sprang tillbaka till mitt rum och tror du jag inte råkar välta mitt stora, nej STORA fruktsoda glas på golvet. Och inte som om det var nog, det var DÄR ALLA KABLAR OCH KONTAKTER SOM ÄR KOPPLADE TILL DATAN LIGGER!!!!!
Så nu har jag suttit och torkat golvet och bett till gud att inget blev vattenskadat.. Men eftersom det är mig det handlar om har väl det blivit det iallafall.. he.. he.. hee..

Nu ska jag gå och dö. *skjuter mig själv i huvudet*


Kommentarer
Postat av: Frida

Får jag komma på din begravning!?!?!?

2008-11-02 @ 18:07:06
URL: http://rox1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0