"aahh! my tits are on fire!!!!"

Igår kväll satt jag barnvakt åt mina söta grannar Alicia och Nosa, sötaste barnen som finns! Små, småmulliga, krullhåriga mulatter med värsta smiliegroparna..
Gjorde inte mer än kollade på tv, rätt trist. Var sjuuukttrött men "vågade" inte sova för med min tur skulle det väl hända något.. Höhö.. När Helena kom hem sen sa hon att det var lungt om jag sov, för Alicia och Nosa brukar aldrig vakna på nätterna, haha så om jag sitter barnvakt åt dom någon mer gång vet jag att jag kan sova iallafall.

Idag har jag varit med Tessan ute och satt ut kontroller till torsdagsträningen nästa vecka, det var trevligt.. Vi gick och snackade och var ute och höll på i ca två timmar, hahah någon förvånad över den långa tiden? Men vi gick faktiskt!

Imorgon har jag ingen matte så jag börjar 11.20 istället för 10.15, skööööööönt! För jag är så förbannat trött, så en extra timma sovmorgon imorgon skadar inte.
Men nu ska jag dra och duscha och fixa hårinpackning och skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0